Post by bansosingtomtcep on Mar 15, 2022 5:23:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PAW Patrol: Rescue Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PAW Patrol: Rescue Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ PAW Patrol: Rescue Run 2022 version ▞▞▞
Kan ikke legge inn navn til Play!
Hvordan får jeg refusjon siden det ikke fungerer
Det tar for lang tid å laste tar aldri slutt. Jeg har den betalte versjonen, kan du få tilbake pengene mine
Ii
Beskrivelsen sier at du kan leke med Everest, men du kan ikke ... med mindre jeg mangler noe! Vennligst reparer siden min sønn er ganske skuffet siden han elsker den nye valpen. Takk
Selv om betalt for det vil ikke laste i det hele tatt! Skulle få tilbakebetaling men tviler på at noen faktisk leser dette!!! Den eneste grunnen til at den får 1 er fordi jeg ikke kan gjøre 0
Hvor frustrerende! Ber deg skrive navnet ditt og lar deg ikke skrive det inn. Kan noen fortelle meg hvordan jeg fikser dette! Betalte over £4 for dette og har ingen tilgang!!! har lastet ned en gang til og ingenting endres. Akkurat det samme. Dette er en fullstendig rip off!
Betalte £ 4 alt det gjør det spille tema melodi og si lasting
PAW Patrol: Rescue Run Przygodowe dcpl
Vil ikke laste i det hele tatt sjokkerende!!!!
Den
Så dårlig sentrum ikke låser opp
Fungerer ikke fortsetter å komme opp feil 505 selv om det er rikelig med plass i minnet for å laste ned for en sløsing med penger
Betalte for fjerning av låser og fungerte ikke
Lastet den ned på ASUS, så ut til å installere ok, men ble stående når jeg prøvde å tape. Bokstavelig talt bortkastet penger er jeg redd.
Tok omtrent 5 forsøk på å laste ned etter å ha fjernet apper for å gjøre plass nå vil det ikke engang lastes! Jeg har nå en 4 år gammel sønn som gråter! Skammelig at det blir annonsert på Nick Jr! Ser ikke ut som jeg kommer til å klare det få en refusjon skulle ønske jeg hadde lest anmeldelsene IKKE KJØP!!!!
jeg liker det
Lastet ned på en samsung tab 4, og den vil ikke tillate deg å sette noen navn i de fargede merkene. Siden den ikke vil gjøre dette, lar den deg ikke spille. Ordne feilen og jeg vil endre vurderingen min. P.s. lastet ned på en eldre samsung tab 2 og det fungerer. 😕😕😕
Hidden Objects - Dark City: London 冒險 jbt
Ikke verdt
flink
Selv om jeg kjøpte fullversjonen av spillet, får jeg bare tilgang til gratisversjonen av det. For en sløsing med penger. Det hjalp heller ikke mye å kontakte spillutviklerne. Fikk ikke engang svar fra deres ende!
Den laster ned til 100 % og sier at det er en feil. Har prøvd 3 ganger. Vil du ha tilbakebetaling?
Fungerer ikke.
Spillet laster inn og ber deretter om navn. Inndataboksen viser ikke noe jeg skriver, lager lyder mens jeg skriver. Kan ikke komme forbi denne skjermen. Vil be om refusjon.
Fikk ikke installert, og fikk ikke refundert. Svindel
Jeg liker pw jeg elsker dette showet
Jeg elsker arbeidet ditt
etter 3 forsøk
Feil ved forsøk på å laste ned sentrum
Betalt over £4, fikk kvittering, 6 timer senere vil fortsatt ikke installere!!!!! Veldig opprørt liten gutt den første dagen av sommerferien. Noen ideer???
PAW Patrol: Rescue Run Sarguzasht napz
Fungerer ikke. Kan ikke skrive inn navnet for å starte....
123456
5 timer og 8 % lastet ned
Må betale for neste nivå opp. selv da vil den ikke tillate deg ettersom den stadig krasjer
Jeg elsker paw patrulje takk
Den gjør hodet mitt i det tok 5 ganger å få det til å laste ned, og nå har det. Jeg kan ikke låse opp sentrumsspillet og sønnen min gjør hodet mitt hver gang jeg prøver å betale for det, det lar meg ikke som Jeg er ikke på en mobiltelefon så i mine øyne er det ikke bra for et nettbrett hvis noen kan hjelpe jeg sårt være flott