Post by crismivimufray on Feb 10, 2022 12:03:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ UNO!™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ UNO!™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ UNO!™ 2022 version ▞▞▞
Av en eller annen grunn krasjer siden stadig eller noe. Når jeg prøver å åpne den sier den at jeg trenger en oppdatering. Men det er ikke tilfelle i det hele tatt, når jeg har sjekket på play store er det ingen oppdatering tilgjengelig. Dette er heller ikke første gang. Siden er vanligvis nede minst en dag! Jeg har lagt penger i denne appen, og dette er hva som skjer 🙄. Jeg vil gjøre det lenger!
Cup- og arrangementssaker. Hvordan skal du klare en daglig oppgave ved å vinne et cupmesterskap når ingen av dem er tilgjengelige på 7 timer? Rosekopp telte heller ikke. du skylder meg en gullskraper. Valentine's Event var ekstremt kjedelig og dyrt. Betal 600 mynter for å kaste 8 røde, vinn og kom for å finne ut... du har bare kastet 2!! Og de samme kjedelige tingene, om og om igjen. Julearrangementet var imidlertid flott. Totalt sett blir spillet ganske kjedelig.
UNO!™ Kartu vexj
Mitt eneste ord å si om denne appen er wow 5 stjerner umiddelbart Jeg pleide å spille dette på iPaden min siden 2019, nå er iPaden min ødelagt, så jeg leker med den på telefonen
Jeg ville installere dette spillet, men jeg er ikke på grunn av følgende ting: 1. Tvangsopplæring for UNO, hvem pokker trenger en veiledning for UNO 2. Du kan ikke laste opp ditt eget bilde for profilbildet ditt, du må bruke bilder og avatarer de gir deg som jeg synes er ganske dumt. Hvis disse tingene endres, kan jeg faktisk installere og spille dette spillet
Jeg ga dette spillet 3 stjerner fordi det tar meg ut tilfeldige ganger og så får meg til å plukke 4 LIKE WHAT dette gir ingen mening, og dette spillet må fikses
Spiller akkurat som Uno, hvis du noen gang har spilt uno er det VELDIG enkelt å komme inn i, og for ikke å nevne at det ikke engang er kjedelig bc du har så mange forskjellige måter å spille uno når du kommer høyere opp der som introduserer nye mekanikker og kort
det er et kort hvor du kan ha alle visse ting i samme farge.😃men.....det er visse ting som gjør meg sint!! en ting er etterslepet! det er sååå irriterende! jeg kan knapt ha det gøy med etterslepet! en annen grunn er at alle komponentene er slemme .så mener de roter meg til!!!!! en grunn til at jeg liker denne appen er fordi arbeidet med den er fantastisk og den har fantastiske funksjoner!! Jeg elsker denne appen, men et forslag er å fikse disse feilene jeg har! Takk! buggygirl. jeg mener NÅ AKKURAT NÅ!!!!!!!!
Jeg har elsket spillet noen gang sans for at jeg lastet det ned. Jeg fikk mannen min og barna til å leke med meg. Reglene er forskjellige, men det spiller ingen rolle, for uansett har vi det bra med å spille. Men jeg spilte for en liten i dag og systemet var tregt, jeg trodde det var telefonen min, men jeg har full styrke signal, data, cachen er klar. Men nå kan jeg ikke koble til i det hele tatt... vær så snill å fikse fordi jeg er hekta og vil leke med familien min.
Bra spill
Flott spill og morsomt å spille, men hver gang jeg prøver å starte et nytt spill, får jeg stadig en melding om at jeg er i en kamp for øyeblikket selv om jeg ikke er det. Jeg har prøvd å avslutte spillet gjennom appen, installere på nytt og til og med tvinge å stoppe appen på telefonen min uten resultat. Jeg kan bokstavelig talt ikke spille i det hele tatt nå, noe som er trist fordi jeg elsker spillet. Jeg ville gitt den 5 stjerner, men på grunn av dette problemet ga jeg den bare 2. Kan noen hjelpe meg med dette problemet?
Jeg ville gitt spillet 5 stjerner hvis det ikke ville krasje eller slutte å fungere en eller to ganger i måneden. Jeg spiller dette spillet via Facebooks Messenger-app og hver måned eller så slutter uno å fungere og det tar dager før noen faktisk fikser problemet. Og nei, det er ikke telefonen min eller Wi-Fi-nettverket mitt, det er selve spillet. Jeg har ikke kunnet spille uno siden forrige uke. Med alle pengene de tjener på at folk kjøper mynter, diamanter, VIP-poeng osv. Jeg tror de i det minste kunne sørget for at spillet deres fungerer
Tidsfordriv :-)
Et bra uno-spill
Jeg har hatt dette spillet installert på telefonen min en stund. Og som alle spill har de sine feil, men jeg liker det. Det holder meg underholdt en stund, og for de som sier at de aldri vinner, vet jeg ikke hvordan det er mulig, siden jeg hadde en seiersrekke på 9 kamper. Du kan vinne, du må bare spille de riktige kortene.
Eg er ny her eg heter Victoria 12 år ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Dette spillet gjenspeiler alle andre og er morsomt, men det har tonnevis av lyssky handlinger. Diamanter: Disse er veldig vanskelige å få. Spillere bør kunne bytte mynter mot diamanter, og spillet bør ha flere belønninger som inkluderer diamanter. Spillere må kjøpe diamanter hvis de vil ha dem eller håper at de vinner dem i en av gratis give away (spoiler: ut av måneder har jeg vunnet EN diamant TO GANGER.) Skjold: Samme problem som diamanter. De er ekstremt vanskelige å få tak i, og selv om du plasserer deg høyt i en turnering og vinner en, er skjoldene kun tilgjengelig for én tur! Det ville vært utrolig om de tildelte skjoldene var tilgjengelige for flere vendinger eller for et bestemt antall timer. Jeg ville spilt mye mer hvis det var tilfelle. Spillere skal også kunne bytte mynt mot skjold og de skal være lettere å vinne/bli belønnet. Å tape: Herregud, når du taper, fortsetter du å tape uansett hva. Det er ikke gøy, det er frustrerende og jeg har sluttet å spille andre spill fordi jeg fortsatte å tape, tape, tape. Dette spillet har potensial til å være morsomt uten konstant gambling, og det ville vært fantastisk om designerne kunne gjøre noe med det. Mynter: Jeg har vært heldig og vunnet massevis av mynter mellom spillingen, daglige utfordringer og giveawayene. Men jeg bryr meg egentlig ikke når jeg fortsetter å tape kamper. Gameplay: Et par ganger nå har jeg likt andreplass med en annen spiller, og jeg har tapt. Begge gangene var begge de siste kortene våre '0' og jeg tapte fortsatt mynter. Det er så dumt. Dessuten lar Uno-universet noe å være ønsket. Det koster diamanter og å få alle tre stjernene for mange av disse spillene er uoppnåelig. Det er mål som sier "spill ni røde kort, men kom ikke på sisteplass"...hvordan skal vi gjøre det? Kan noen av utviklerne ærlig si at det er enkelt å nå alle målene uten å kaste bort penger og tid?
Jeg må gi spillet fritt spillerom for å gi min personlige informasjon til alle de vil bare for å begynne å spille? Nei! Prøver ikke å gi noen tilgang til min personlige informasjon, kredittinformasjon osv.!!!! Smdh avinstalleringsoppdatering: prøvde det igjen og ingen mulighet til å spille multispiller med folk ved siden av meg! Bare online eller datamaskin, men ingen måte å spille mot barnet mitt som sitter ved siden av meg med mindre vi spiller online med begge som har spillet! Boo! Avinstallerer igjen -5* btw
Sier at jeg må laste ned den nyeste versjonen, prøvde å avinstallere img og installere på nytt og det fungerer fortsatt ikke
Dette spillet er bæsj
Jeg vil bare spille et grunnleggende Uno-spill, ingen sprø oppdiktede regler, mot en AI som ikke kaster bort tiden min, ikke bryr seg om mynter eller prestasjoner... Og et spill som ikke trenger konstant data som de spiser opp batteriet. Hvorfor kan vi ikke bare få det? Hvorfor må utviklere alltid ta noe enkelt og gjøre det for komplisert?
Bra spill, men synes det er litt for barn lignene, for mye egentlig
Det er et greit spill, hvis du ikke tar i betraktning tvangsstopp av spillet på omtrent en dag hvis du går tom for mynter å bruke og hvordan det enkelt kan gjøres med høyere multiplikatorrunder der det gir motstanderne alle hopp og trekk 4 jokerkort i verden til det punktet du og lagkameraten din bare trekker kort aldri legger ned ett. Du må bare betale for å spille spillet i så fall, og hvis du ikke vil eller kan, er du sjanseløs uten diamanter eller annonsene for mynter.
Du taper for mye til å faktisk spille, det er for p2w og med mindre du er tjent med penger, vil du aldri nyte dette sjelsugende spillet.
Dette spillet pleide å være bra. Sukker nå. De har dataspillere til å ødelegge deg for alle poengene du jobber så hardt for, sammen. De har spillapper som må se på og kan ikke en gang gå videre til neste spill med mindre du laster ned den dumme appen. Jeg har spilt i et par år og er veldig skuffet. Jeg er ferdig. SLETTET
Mye etterslep som i en tidsbestemt kamp betyr at du taper din tur eller kamp. Dette spillet teller noen ganger det siste kortet og andre ganger ikke, noe som kan resultere i seier eller tap. For mange feil som må fikses. Velg en annen app for underholdning.
Space Pinball: Classic game Árkádjátékok hsgd
det er et ganske fantastisk spill. morsomt å spille. de eneste tingene jeg ikke liker er at du trenger romnøkler for å spille med folk, og jeg går lett tom for mynter og kan hoppe inn i spillet som den originale unoen. annet enn at dette spillet er fantastisk skapt.
UNO!™ Kartové etla
Det er greit. Det koster flere mynter å spille enn det du vinner for å få 1. plass. Noe som gjør det vanskelig å virkelig samle mynter. Kan avinstallere. Elsker å spille Uno, men spillingen på dette er litt funky.
Dette spillet gjorde meg så forbanna at jeg slettet det. Du vinner mange sjetonger, så går du på en tapsrekke og mister alle. Skjedde ved flere anledninger. Appen har til tider ikke fungert bra i det hele tatt. Kan ikke logge inn for å spille.
Dette spillet er det verste fordi alt det gjør er å spise opp alle myntene dine og det tar all moroa ut av det. Det gir deg mynter og så begynner du å tape hver hånd. Hva en rip off
Ikke så verst av et kortspill. Når du spiller 2vs2-modus. Hvorfor er det slik at når tiden renner ut og folk fortsatt har kort, taper de to personene som har færre poeng på kort runden? Skulle det ikke være den som har minst poeng med alle som fortsatt har kort som de vinner runden? i så fall, vel, spillet beregner det ikke på den måten, det ser ut til å beregne på hvem som har minst antall kort!
77777777ö
Dette er gøy. Underholdende. Jeg elsker uno, og jeg elsker dette spillet. EN ting er galt med dette spillet. Det ødelegger virkelig hele spillet. Tidsgrensen må gå. Stor feil. Jeg er noen få svinger unna å vinne, men NEI, DET ER BARE 5 SEKUNDER IGJEN, nå får jeg 3. i stedet for 1. plass. Ville gi 5 stjerner, men den tidsbegrensningen skuffer meg virkelig
Dette spillet er søppel. Den er dårlig laget og datamaskinen regner ikke i det hele tatt. Når du vinner får du mye mindre enn du burde, men når du taper får du alt det eller mer. Det gir ingen mening. Forferdelig bortkastet tid. IKKE LAST NED
Da e uno
Det er veldig gøy og spille det🙂🙂
Spillet er morsomt, men opplæringen for tilleggsfunksjonene (som to mot to) er forferdelige! Du gjør partneren din en stor urett når du ikke vet hvordan du spiller spillet og Uno ikke forteller deg hvordan!
Elsker denne appen. Jeg har alltid elsket å spille uno, og dette viser bare hvor god jeg er til det😂 Veldig, veldig anbefalt!!!
Elsket det ... Gjør det bra så står det last ned ny versjon ... Jeg prøvde. Nå kan jeg ikke engang komme på spillet for å spille.
dorlig
UNO!™ Kort pznh
Elsker det raske tempoet i spillet og ny grafikk Flott for å slappe av.