Post by crismivimufray on Feb 10, 2022 11:51:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Da jeg spillede dette i version 1.0 dage, troede jeg, at dette ville være endnu et pengespil. Da jeg kom tilbage, så jeg, hvor meget spillet udviklede sig. Selvfølgelig er der annoncer, men alle jer salte demagoger kan simpelthen slå wifi fra. Fantastisk spil, ville give 5 stjerner, hvis ikke en fejl, hvor Noxious simpelthen ikke gør skade, det skal du virkelig reparere!
Dette spil er ikke kedeligt, de mennesker, der siger, at dette spil har annoncer, ved, at det ikke har annoncer, dette spil er meget sjovt, de mennesker, der sagde, at det har mange annoncer, og det er meget kedeligt, det er ikke rigtigt, da dette spil ikke har en mange annoncer
Sjov idé, men jeg har ikke været i stand til at forlade Lava HQ, og mine helte er holdt op med at kunne opgraderes efter niveau 6. Ellers er spillet ret sjovt, minus de tilføjelser, der dukker op hvert 5.67 sekund. (overdrivelse) Jeg anbefaler ikke at spille, hvis du er ved at komme ind i det, som jeg gjorde, men spil det i stedet som et slags åndssvagt spil.
Approach R10 - Varemærkemeddelelser
Oprindeligt frigivet i arkade i 1995 på CPS-2 arkadesystem, blev det overført til Sega Saturn og PlayStation i slutningen af 1997. Spillet sammen med Marvel
Spillet er sjovt, men de holdt op med at opdatere indhold for længe siden.
Det er et ok spil. Fantastisk til at slå tiden ihjel. Det ville være bedre, hvis det gav dig mulighed for at vælge et hvilket som helst materiale for at skabe en superhelt. Hvis du klikker på isblokken, låser den automatisk ildmaterialet. Det skal give os mulighed for at bruge ethvert materiale, vi ønsker.
Jeg er ret sikker på, at spillet er ufuldstændigt. Det er som om, de byggede den grundlæggende version af et spil og derefter stoppede. Kun 2 hovedkvarterer låses op. Knusningen af karaktererne i niveau er forfærdelig. Det er det samme niveau og de samme robotskurke igen og igen og igen.
Jeg mener, jeg ville ønske, at du kunne styre dit skydning Bc du er nødt til at blive ved med at bevæge dig for at skyde, og jeg ville ønske, at der var ligesom en skydeknap
Spillet sidder fast på HQ 2 og vil ikke gå til 3, selvom jeg har alle heltene, og HQ 2 er maxet. Ret venligst, da det faktisk er et rigtig sjovt spil
Heroes Inc! Arcade orrx
Det er godt, men spillet vil ikke lade mig komme forbi vulkanens hovedkvarter. Så indtil videre giver jeg kun 3 stjerner, indtil du løser dette problem.
Det bedste spil!! Men jeg sidder fast, jeg er i valcano-mode og kan ikke gå til næste hovedkvarter.. Jeg fortsætter med at spille og spille, men det bringer mig ikke op i niveau.. Men bortset fra det er dette spil så fedt.. Opdater venligst og følg med det gode arbejde
Jeg elsker dette spil, som om det ikke er noget at komplimentere ved det, fordi jeg ved, hvordan man stopper annoncer, bare sluk mobil dada tak for dette fantastiske spil farvel
GRASSHOPPER MANUFACTURE INC. Udgiver. XSEED Games, Marvelous USA, Inc., Marvelous. Udgivet. 9. juni 2021. Continue the fight in the HD remaster of
download Heroes Inc! af Lion Studios apk seneste version game til ...
Heroes Inc! آرکید pxd
spillet er ret fedt, men det er umuligt at opgradere HQ2. Der er ingen knap, jeg kan gøre dette med!
Den eneste grund til, at jeg bedømmer 3 stjerner, er, at du stadig kan donere mere med dette. Det er dog et fantastisk spil indtil videre, bare ikke meget indhold
Alt for mange annoncer, og hvis du læser dine anmeldelser, burde du have gjort noget nu. Annoncer skal være meget mindre, end de er
det er Preety Awesome, selvom Super Stickman Fight alt kaos havde en bedre grafik af animationer og fantastiske komiske kampe, men." Jeg vil sige, at Heroes Inc. er meget mere klassisk og underholdende at se!!
1948 in Nordchina. Die 9. Kompanie des 139. Regiments unter dem Kommando von Hauptmann Gu Zidi ist bereits stark dezimiert. Trotzdem erhält der Hauptmann
et ret godt spil fjerner bare det faktum, at det er så mange annoncer
Fjern annoncerne i gameplay!!!! Meget distraherende!!! Hvordan kommer du til Atlantis!?! Har alle karakterer og Lava er maxet ud!!! Det her kunne være så meget bedre!
Jeg kom igennem halvandet minuts spil, før den fjerde tvungne annonce dukkede op, og jeg er generøs ved at runde tiden op. Jeg ville ønske, jeg overdrev, men annoncen begyndte at spille, før min mikrobølgeovn var færdig med at opvarme et måltid, og jeg startede mikrobølgeovnen, FØR jeg startede spillet. Hvad værre er, er, at de laver det rod, hvor de giver mulighed for at fordoble dine mønter efter en runde ved at se en annonce, men annoncen spiller, selvom du afslår, og der ikke er nogen udbetaling. SPILD IKKE DIN TID!
Spillet ville være 3 eller 4, men der dukker bare så mange annoncer op, selv midt i spillet! Jeg håber også, at dette var nyttigt.
Jeg elsker heltene i denne spilkøler er den bedste helt i spillet indtil videre.
Heroes Inc! Arcade orrx
Dette spil er rart, men der er et problem, da jeg afsluttede det andet HQ, det tillader mig ikke at gå til det tredje HQ. Løs dette problem.
Spillet går ned konstant.
Annoncer annoncer annoncer. Denne annoncesimulator, jeg kan ikke engang spille spillet længere, fordi den er fuld af annoncer. Hvis du vil have et forhold, er det 80 % annoncer, 20 % gameplay og 0 % nydelse. Det her er ikke sjovt. DENNE MEDDELELSE ER SPONSORERET AF RAID: SHADOW LEGENDS!!!! BRUG MIN KODE TIL AT FÅ SEJE VARER. se, det er irriterende ikke? Fjern popup-annoncer, og jeg kan ændre mening.
DETTE ER ET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET DEJT SPIL, FORDI DET ER ET distraheret! SPIL TIL MIN SØN FOR JEG KAN GØRE MINE TING pesfult😊 Jeg elsker dette spil, så det er bestemt det værd for 5 stjerner
Jeg vil rigtig gerne have en ild- og ishelt kaldet fice, du kan ændre dens navn. Spillet er ret sjovt. Jeg vil gerne have en coop-tilstand og en kamptilstand, så jeg spiller med mine venner. (Jeg spekulerer på, hvordan de nye hovedkvarterer og helte vil se ud)
House of Heroes, Inc. Veterans Organization - Milgen Road 4709 ...
Waaaay til mange annoncer, spillet er fedt og sjovt, men annoncerne ødelægger alt. Lad mig vælge at se annoncer for at få noget, alt for det.
Heroes Inc! આર્કેડ lyx
Det er ikke sjovt! Det er der for mange annoncer for! Tre 20 sekunders annoncer mellem hvert niveau, nogle i løbet af niveauet! Kan ikke tro det. Jeg er mere ude af spillet end det på grund af annoncer. Desuden er den virkelig langsom og laggy. Det tager Evig at indlæse. Jeg kan IKKE tro, hvordan folk kan give det 5 stjerner. Jeg afinstallerer, hvis dette ikke er behandlet.
Det så sejt ud i tilføjelsen, men hver gang jeg spiller, slår det mig bare ud
Dette spil er fantastisk, fantastisk og populært. Jeg ville bare ønske, at de lavede en opdatering, hvor du kan få Marvel/DC-helte.
Udviklere!! Venligst deaktiver dette problem lyt venligst fjern dette problem, når min vulkan hq er færdig, jeg kan ikke gå til Atlantis hq, løs venligst dette problem, ellers er det det bedste spil i min spilsamling dette spil er ikke bedst, det er udyr, og tilføj et superheltehold med forskellige superhelte
Jeg ved ikke, hvorfor folk sætter en stjerne, dette spil er så fantastisk, at du kan lave alle typer superhelte, og min søster elsker dette spil, hun sagde, at hun skulle give dem en femstjerne, og det er jeg også ved at sige! 🤪😝😁❤❤❤❤⭐⭐⭐⭐⭐⭐💫💫💫💖💖💖 dette spil er bare så fantastisk, jeg kan ikke lade være. Og folk siger bare om annoncerne, at jeg er ligeglad med annoncerne, og hver eneste gang, når jeg ser på deres kommentarer, er der superhelte, som de har lavet, og bare siger, at jeg virkelig elsker dette spil! :>
Sjovt gameplay. Meget kort spil uden opdateringer. Har ventet i næsten 1 år uden opdateringer endnu.
Dette spil er fantastisk og et fantastisk spil, men når du får max på dit laboratorium, stopper det med at spille, jeg forlod det igen og igen, det virker ikke, problemet er, at jeg er nødt til at afinstallere det og indlæse det igen, så da jeg kom tilbage, er det ok nu, men Der er så mange annoncer, så jeg håber, at I tjekker denne kommentar. Tak skal du have...
Hvis jeg betaler 2,99 USD for at fjerne annoncer, hvad er en ting, jeg aldrig forventer at se igen? Annoncer. Så hvorfor er dette det eneste spil, hvor jeg har betalt for at fjerne annoncer, og jeg stadig får dem?
Dette spil er virkelig fantastisk 👍 Men.... Jeg ved ikke hvorfor det ikke lader mig passere 2. HQ(btw jeg har opgraderet alt til max og samlet alle helte...)😐
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Action vidn
Det var meget dårligt for mig, jeg fik lavet to helte, og det stopper bare igen og igen, indtil jeg bare ikke kan spille, fix dit spil for en bedre vurdering
Heroes Inc! آرکید pxd
Spillet er lidt underholdende, men det fryser konstant på tilfældige punkter, så du skal lukke og genåbne spillet for at rette det.
Virkelig god idé, men så meget reklame ødelægger spillet, selv når du er i en mission, dukker en annonce op, det er forfærdeligt
Heroes Inc! આર્કેડ lyx
Jeg kan godt lide spillet, da det er nemt at kontrollere, og annoncen for dette spil er ægte, ikke en anden annonce for et spil, som den ikke har det, de viste i annoncen
Det er så tilfredsstillende, når du blander tingene sammen, og det skaber en tilfældig helt. Også tilføjelserne går mig på nerverne.
Godt koncept, men alt for mange annoncer, næsten ved hver handling.
At give det en 3 stjerne er fordi du ikke kan komme forbi lava hq. Du skal rette denne fejl. Du kan ikke engang komme forbi lava hq ved max statistik.
Det er sjovt, men ulempen er, at du faktisk ikke kan skabe karakterer, når du vælger et materiale, det lader dig kun lave én
Jeg elsker, jeg elsker virkelig dette spil, men vulkanens hovedkvarter indlæser ikke, så hvis du indlæser dette, skal du ikke bruge den store indsats